czwartek, 5 września 2013

4 dzien szkoly .

Heej <33

Musze pisac dla Was posta z tableta, poniewaz nie mg narazie na komputer (-.-), a beede nie dlugo zamawiac laptopa do takiego Pana Przemka, bo on mi bedzie sam robil i to taki jaki chcem, bo jest "przyjacielem" rodziny, wiec zaplace o wiele mniej, a bede miala malo zacinajacego sie, bo tam bede pare rzeczy wkladane na lapszee xd Ale nie o tym chcem sie zWami podzielic, tylko chcem Wam napisac cos o.....
SZKOLE !

A mianowice jak jest w jakiej klasie teraz jestem i wgl. xd

No to teraz zaczyn kl 5 i jak narazie nie narzekam. Moze dlatego, ze mamy dosc niski poziom szkoly (ja tak uwazam) i 5 kl nie jest taka trudnaa xd Jak narazie to poczatek i nw jak bedzie dalej, ale zapowiada sie fajnie ;) Siedze z moja "szkolna" przyjaciolka Marta. Razem z Marta i Sandra roily na przerwach sweet pozy, a Szymon udaje, ze robi nam zdjecia rekami xdd A tylko z Marta wymyslamy proczne planiska, na takie dwie dziewczyny z klaore sa wkurzajace. Np. jedna z nich udawala nasza przyjaciolke, a potem nas wystawila dla jednej z tych wkurzajacycych ...Postaram sie w najblizszym czasie dodac jakies zdjecie czy mo ze teledysk, ale uszw jakos wejsc na kompa, wiec to chyba bedzie  w sobote wieczorem xdd


Oapapapapapa ;*****przepraszam za blesy ...

1 komentarz:

  1. tak z tabletu sie trudno pisze -,-
    to fajnie że nie masz na razie trudności w szkole :D
    zapraszam do mnie
    http://klaudiaandclauudia.blogspot.com/
    obserwujemy ? :*

    OdpowiedzUsuń