piątek, 26 lipca 2013

Przesieka.

Heej ;)

Dawno nic nie dodawałam, ponieważ byłam w Anglii i nie miałam za bardzo jak. Ale do rzeczy. Więc obiecałam, że dodam coś o z koncertu Mezo, ale wszystko co miałam usunełam ;c Więc dam Wam zdjęcia z Przesieki ;)




 W rzeczce jeszcze przed dotarciem xd


 To był taki śmiechowatowaty listek który ciągle się gdzieś przylepiał xdd




 To już na miejscu. Julcia z dziobasem <3
 Listek z seeercem ;*
 Szymon (Julki brat) schwał mi Vans'y na kamieniu xd

 To już po. Na uliczce ;)


 To było przed. U Julki na materacu dostawałam głupawki i wziełam wszystkie Julki pluszaki i je ponazywałam xdd
 Jula w pluszakach ;)


 Syrencjusze .







 Już u mnie ;)

 Tutaj: Ja. Julcia i taka Julka.Cz która dodała swojego kroksencja -.-
 Ja byłam w mojego Taty, a Jula w mojej Mamy xd
Zaraz dodam zdjęcia i coś o Anglii <3

2 komentarze:

  1. Super post !
    Obserwuje i liczę na to samo .
    Klauudia-klauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka, śliczne zdjecia :)
    Obserwuje I liczę na rewanz,
    Positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń