czwartek, 8 sierpnia 2013

Hej .

Wróciłam z Anglii chyba 24.07, ale nie miałam za bardzo czasu na napisanie, bo byłam z Julą <3
Na początku chcem powiedzieć (napisać xd), że autobus który miał być na 20:00 spóźnił się i był o 22:00 -.- Ale to już potem było nie ważne xd
 Tutaj zdjęcia jeszcze w domu :)
 Moje bagaże xd



Więc, w Anglii było zajefajnie, pokój też, nawet, nawet xd Miałam z: Martą, zuzią, umizoomi (tak ją pieszczotliwie nazywałam xd) i Julką za którą już trochę tęsknie. Były 2 łóżka dwu piętrowe i jedno zwykłe pomiędzy oknami które było moje ;)

Tu jak mniej więcej wyglądał nasz pokój:
 Jak widzicie jak jest jedno łóżko dwu piętrowe jest umizoomi (Wiktoria) i tam na dole ona spała, a na górze Marta.
 Nogi zuzi, gdzie ona spała, a niżej spała Julka, ale potem się wyprowadziła, więc dałyśmy tam walizki :)


 ahahahaha xd Zdjęcia są robione z mojego łózka xd

W Anglii była ciągle piękna pogoda, tylko dwa dni nie były zaciekawe, ale nie padało. 
Aha mam filmik z Francji jak czekaliśmy na prom  FRANCJA
Pare zdjęć:

W autokarze:



 Roko w środku xd
 Jowita która nie chciała zdjęcia ;)

Na promie. Marta i Ribena ;*

                                                                *.*PLAŻA*.*


 A tu taki Mateusz, któremu nie mogła zrobić zdjęcia xd
 Ruszyłam się.
 Gadał.
 Nie ta strona.
 Ruszyłam się. (znów xd)
 Zamkną oczy.
                                                                        PER-FEKT
 bUDKA TELEFONICZNA <3 I ONE WAY...Or Another xdd
 Ze sklepu, przez szybke, gdzie potem nas wygoniono xd
 Obraz w sklepie ze słodyczami ;)
 Misiak Oli.Ł którego dostała od nauczycielek na urodz.
 Ze sklepu po 1funcie. Gdzie Pani była Polką. I to ładną Polką xd

 Kamil. Nie wiem co on robił, ale mi się nudziło.

 Pudełka po 1funt w sklepie papierniczym xd
 Plaża ;)
 Skały ;)

 Ludzie ;)
 Kornelia, Ja i zuzia-jak żul wyszła xd
 Nasz cień ;)
 A tu jak jakaś modelka xd (Mówie o zuzi)
 Przez szybe w autobusie

 Anglia-flaga xd

 Nasz plaża.


                                                                                                                        Paapaa ;*

Mam nadzieje, że Wakacje Wam dobrze mijają? Może gdzieś byliście?


































Więc, w Anglii było zajefajnie, pokój też, nawet, nawet xd Miałam z: Martą, zuzią, umizoomi (tak ją pieszczotliwie nazywałam xd) i Julką za którą już trochę tęsknie. Były 2 łóżka dwu piętrowe i jedno zwykłe pomiędzy oknami które było moje ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz