sobota, 21 września 2013

Jak mi minął tydzień.? ;)

Heeeeej ;*

Dziś napisze Wam o tym jak mi minął ten tydzień xd To tak na początku była szkoła. W czwartek bardzo się źle czułam, bo w środe pare razy zwymiotowałam, a więc w czwartek zostałam w domu ;c W piątek mieliśmy sprzątanie ziemi. Moja klasa nie wiedziała, więc wszystko dostaliśmy od pani wuefistki (nw jak się pisze xd) Szkoda, że mnie to nie omineło ;c A dzisiaj byłam na urodzinach mojej przyjaciółki. Sandra kończyła 10 lat, bo jest młodsza. Było bardzo fajnie na początku i pod koniec. W tych porach byłam tylko z Siską i Martą. Robiłyśmy sobie sweet focie i dzióbki zuzi. Na koniec dołączył teń do Nas Szymon i drugi Szymon xd

 Sandry tort! Nie jadłam więc nie powiem czy był smaczny, czy nie. Chciałam ująć cały napis, ale się nie udało. Było to "LOVE ONE DIRECTION"


 Dmuchanie świeczek ;*



 Na tym zdjęciu jest taki kwiat. Różowy. To to była tańcząca świeczka z muzyczką xd




 PREZENTY !
 To był zestaw od Marty xd
 A tu ode mnie. Dostała szkatułke na biżuterie, kosmetyki, pierśćionki i te inne takie xd



Zdjęcia z tego tygodnia ;)






                                                                                 DIY <3 









DIY: różowe kamyczki Pepco/ szklane coś(xd) Ikea/ świeczka Ikea

1 komentarz:

  1. Podoba mi się świeczka jak i cały post ;P Mam nadzieję, że fajnie się bawiłaś <3

    OdpowiedzUsuń