poniedziałek, 2 września 2013

Heeej :)
Wróciłam niedawno z Chorwacji i nie mogłam dodać żadnego posta. Pomyślałam, że dodam jakieś zdjęcia
i opowiem jak było. =)
Tutaj nie mogłam się oprzeć tym wszystkim
owocom xd
 Tu zwiedziłam Colloseum, które jest w Rzymie, ale jakoś tam było :3
 To było morze w Chorwacji było bardzo czyściutkie, a moja mama widziała meduzę xdd
 To są rzeczy, które kupiłam na wakacjach: Koszulka Jack Daniel's <33, FulCap OBEY, takie kuleczki do
strzelania, Ray-Bany i kubek 1D ♥♥♥
 Tutaj nurkowałam na basenie gdzie na dole pływały plastry. ahahahaha xd
 To jest zdjęcie, które zrobiłam jak była tam na Colloseum. To chyba pierwsze zdjęcie, które Mi tak wyszło.
 To z moim bratem kupiliśmy słodycze i wyżeraliśmy jee <3
W Chorwacji nie byłam, a ni w przyczepie, ani w jakimś hotelu czy domku, tylko byłam
w  namiocie, w którym można chodzić normalnie jest wszystko oprócz łazienki. Trzeba było chodzić do publicznej, ale na szczęście była blisko. 3 razy podczas ulewy Nas pozalewało :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz