niedziela, 8 września 2013

School ... ♥

Heeeeej <3

Pisze dziś z bardzo dobrym humorem, bo weekend minął mi SUUPER ;* W piątek nocowały u mnie dwie koleżanki (siostry) potem byłam przez sobote i niedziele z Julcią i nie żałuje xdd Zrobiłyśmy dwa teledyski. Jeden dzisiaj, a drugi wczoraj. Ten wczorajszy jest o naszych ubraniach, a dzisiejszy jest taki....taki....inny xd Ale dwa są nawet, nawet dobre...szczerze powiedziawszy. No, ale przejdźmy do rzeczy, bo Post ma dotyczyć powrotu do szkoły, a nie weekendu.

Więc pisałam już coś podobnego, bo pisałam troche o szkole, ale teraz też będzie o szkole, ale inaczej. Jak pisałam jestem teraz w Vkl i wcale nie żałuje. Co prawda planuje już gdzie będę chodzić do gimnazjum, bo razem z Julką <3 Chcemy do 1, ale co prawda będziemy się widywać na przerwach no i po szkole, bo Jula jest o rok młodsza, więc do klasy razem nie pójdziemy ! ;c


 Co prawda chodzenie do szkoły i uczenie się nie jest wszystkich dobrą stroną (ja tak mam ;c), ale jak ktoś sobie powie coś naprawde zachęcającego, albo jeżeli kupi sobie np. tableta i będzie go miał na widoku. Będzie sobie powtarzał, że jeżeli dostanie piątke z matmy może mieć tableta xd Słaby przykład xd



 Nie którzy źle się nastawią do szkoły, bo mają za dużo lekcji. Lub nie odpowiadają mu Panie. Ale tak będzie do koc ! Ja też mam w szkole Panie których nie polubiłam i raczej nie polubie. Może to dlatego, że nie lubie przedmiotu, ale może dlatego, że Pani za dużo od nas wymaga ? Nie wiem . 




Ja mam tak, że uwielbiam kupywać rzeczy do szkoły, Czemu.? Ponieważ lubie zakupy! Zawsze na takich szkolnych jade także po nowe ubrania lub buuty <3 Więc są dobre strony wracania do szkoły ;) Moja mama uważa, że nie potrzebnie kupuje tyle rzeczy jak i tak większości z nich nie używam, ale co jak będzie chociażby jedna okazją? Wtedy one będą nie zbędne !!

 My mamy w szkole coś takiego jak obowiązkowe podkreślanie tematów. Ja podkreślam i robie sobie czasem krótkie notatni w domu w notesie co było na lekcji by nie zapomnieć. To dobry sposób na zapamiętanie rzeczy robiąc to na kolorowo lub zaznaczając na kolorowo. Osoby wtedy mogą więcej razy to przeczytać, bo się będzie wrzucało w oczy. A jak będzie tylko napisane ołówkiem, długopisem czy piórem pewnie nawet nie rzuci oka ...

 Jest dużo sposobów na nauke. Właśnie takie podkreślanie tematów lub powtarzanie przed snem. Po co powtarzać przed snem ? Ja powtarzam, ponieważ zawsze to o czym myśle przed snem potem mi się śni, a ja na ogół pamiętam moje sny idealnie. Niekóre z nich są bardzo nie realne. Więc czemu miałabym nie powtarzać ? ;)



Ja osobiście nawet lubie chodzić do szkoły. Czuje się w niej teraz normalnie. Może to przez zmiany dotyczące znajomych ? Teraz przy osobach które lubie moge być sobą, a nie tą która się nie odzywa i się wstydzi ...



 Każdy szkolny dzień to nowe wyzwanie. Codziennie doświadczamy czegoś nowego. Czasem wydaje nam się to w życiu nie potrzebne, ale jak przyjedzie co do czego to może i będziemy żałować, że się nie wzieliśmy wcześniej ....



Ja mam tylko (chyba) jeden powód dla którego nie chcem wracać. Ponieważ nie będę mogła się spotykać z Julką. Jest do niej bardzo przyzwyczajona i zżyta z nią, a myśl, że ona przyjeżdża do domu około 19 jest jeszcze gorsza ! W szkole się nie spotykamy, bo ona chodzi gdzieś indziej i ja gdzieś indziej i nie mamy za bardzo jak, ale za to weekendy są przeznaczone na te nasze "odpały" xd


 A na koniec taki mały mix zdjęć szkolnych ;)
Lubie Violette i czekam na sezon 2 . Angie i German będą miely córeczke, a Viola siostre <33







 Zaraz spróbuje dodać jeszcze jednego posta xdd




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz