wtorek, 20 sierpnia 2013

Troche o Wakacjach.

Hej ; )

Chcem od razu powiedziec (napisac xd), ze wzielam sie na pisanie Postow. Poniewaz mam teraz wiecej czasu. Dodam Wam dzis duzo, duzo zdjec z Wakacji. Nie calych, ale z tego co juz zrobilam ;*


No wiec Wakacje zaczelam od zrobienia paznokci ombre. Bylo to juz po Anglii i nie wyszly zachwycajaco, ale jak na pierwszy raz to calkiem, calkiem xd



Nastepnego dnia przyjechal Moj Chrzestny z Weronika i Maksem <3



Pare moich zdjec xd

 W pokoju ;* Jeszcze przed malowaniem ; /



Potem przez cale tygodnie bylam z moja kochana Julcia <3



I tez troche z jej bratem xd



Robilysmy sobie banki w kubkach, jak w dziecinstwie <33

 Julki zdjecia ;* Ja swoich nie mam, bo Julka nw jak zrobic xd


 Te mi sie podoba <3

 To marchewka ktora dostalam od Szymona xd


W dni z Karpacza ;3

 Puchatek ;3


Te zdjecia robilam jak nie bylo pradu w domu xd


 <3

 Sisi spioch o Sisi Sandra <3
 Sweet Focie moim telefonem <3

 Tu u Julki robilysmy sobie slodke platki ;*

Czekajac na Julke ;*

 Prawda!


 U Julciii <3
 Zdjecie z teledysku ;*
 Julce sie nudzilo xd

 Pezzzzz <3


 "My kucharki" - nalesniki z nutella <3


 

 Hahaha jeszcze przed ulepszeniem Julki <3


 Czekajac na zrobienie sie ;*


 Jejka pierwszy ;3

 Nuvella ;3

 <3 xd





 Nasze kokosowe mleczko <3


 EFEKT KONCOWY <3


Z dzisiejszego dnia ;3



 A tu te bransoletki o ktorych wspominalam w poprzednim poscie ;3

Przepraszam, ze nie uzywalam np. "ś", ale mam popsuta klawiature, a to by strasznie duz zajeło pisanie właśnie z np. "ó" 






Papapa ;*

1 komentarz: