poniedziałek, 19 sierpnia 2013

O wszytkim .

Hej wszystkim .

Pisze posta dopiero teraz, ponieważ nie miałam za bardzo czasu wcześniej. Chciałam tamte dni wykorzystać jak najlepiej, bo Julka dziś jedzie do Chorwacji. Powiem Wam, że były SUPER <3 Ciągle się śmiałyśmy, mamy mnóstwo zdjęć, teledysków, wspomnień i tego wszystkiego <333 że masakra. Jak Jula przyjedzie to na drugi dzień jedziemy do Legnicy z moją mamą. Ogółem to miałyśmy jechać tylko na film, ale jednak jedziemy na cały dzioneek ;* Szkoda tylko, że potem szkoła -,- Ale się przeżyje xd Dam Wam zdjęcia i napisze posty: "My kucharki" i "My projektantki". Wogóle to się ciesze, bo w tym tygodniu będę miala przemalowywany kolor <3 Jeszcze nie zdecydowałam jaki, ale wiem, że będzie lepiej niż jest teraz. Porobie zdjęcia"Przed" i "Po" Malowaniu .Aha i jeszcze chcem Wam powiedzieć, że wczoraj przyjechali goście i na początku sierpnia. I dostałam od chrzestnego śliczną bluzke i bransoletke o kolorze brudnego różu. A od Cioci śliczne bransoletki BFF <3 A i ostatnia rzecz. Bo jak zaczynałam pisać posta i byłam juz przy tym co kupił mi Chrzestny to miałam iść na spacer z psem. No i tata wtedy mi powiedział, że w piątek jedziemy nad jeziora <3 W sumie to w poniedziałek po południu wrócimy, ale i tak się ciesze ;**


Papa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz