sobota, 14 września 2013

Dzień z Julką ♥

Hej.♥

Nie jesteś dziś w jakiś nie wiadomo jakimś humorze, bo mamy typowo jesienną pogodę -,- Nie chodzi mi o liście, o te taki jesienne kolory czy coś. Chodzi mi o DESZCZ! Od rana pije herbate, która nastawia mnie na dobry dzień, ale ona w takim dniu nie pomaga ;c Ze względu na to, że z Julką umówiłam się na 14-16 to mam narazie czas wolny. Nie jestem z tego zabardzo zadowolona, ale tak musi być. Czemu nie możemy się narazie zobaczyć ? Ponieważ nie ważne, że mieszkamy pare domów dalej i z mojego domu spokojnie widać jej cały dom. To chodzi o te, że ja i ona mamy domowe porządki ! Znaczy ja już wszystko co należało do mnie posprzątałam, więc musze czekać na Julke. No to zabrałam się do pisania Posta o Wakacyjnym dniu z Julką.


Nie był to zbardzo Wakacyjny dzień, bo to był drugi, lub trzeci dzień szkoły, ale nie mieliśmy w szkole zabardzo zadane, więc poszłam do Julki.

 Troche nam się nudziło, więc Julka poszła i zrobiła nam kakao do którego dała Chorwackiego orzecha. Nie ukrywam, że był NIE ZIEMSKI <33


Troche pogadałyśmy, wypiłyśmy i wgl. No to w końcu weszłyśmy na kompa i szukałyśmy sposobów na DIY. I Jula zobaczyła desery lodowe i bez mówienia mi zeszła na dół i  zrobiła nam desery z:




3 gałek lodów (truskawka i chyba śmietankowe), ciastka, orzecha (xd) i Bitej śmietany !


Ze względy na to, że Jula lubi jak jest dużo śmietany to poszła po całą i bawiłyśmy się śmietaną xd

 


Zaczełyśmy się bawić i dawałyśmy se do buzi .


 Zapamiętam ten dzień da długo <3
Filmik ;)


3 komentarze:

  1. ja przez ta jesien też mam średni humor;p ale smaka mi narobiłas;d
    obserwujemy? Ja już. www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia dodajesz ;) niestety jesień się zaczyna i coraz zimniej się robi :( brrr ! mam ochotę zaszyć się pod kocem :)
    Fajny wygląd bloga, dodam do zakładek i będę zaglądać.
    Wpadniesz do mnie ?:*

    OdpowiedzUsuń