wtorek, 2 lipca 2013

Duuużo się dzieje.

Heej Kochani <33


Na wstępie chcem Wam powiedzieć, że z Julą mamy zgode... Przepraszam Was za to, że z dnia na dzień jesteśmy wrogami, a potem BFF, ale teraz wszystko sobie wyjaśniłyśmy i jest tak jak wcześniej, a może nawet i lepiej :)

Jest początek Wakacji, na razie nic specjalnego nie moge zrobić, bo 15 jade do Anglii, trzeba pare rzeczy jeszcze kupić, funty i takie inne, więc ogólnie duuuuuuuuuużo się dzieje xdd

NIedawno byłam na koncercie Mezo w Mysłakowicach. Nocowałam u mojej przyjaciółki Zuzy i poznałam takich fajnych chłopaków. Znaczy z jednym z nich już pisałam na fb i ma na imie Michał, ale mogłam go pierwszy raz poznać na żywo ;)) Inni to: Sabri, Kasztan (czy jakoś tak xd), taki co miał pieprzyka na uchu i takich dwóch ślicznych, ale ich tylko widziałam nic więcej xdd Dodam filmik z koncertu kiedy indziej, bo nw gdzie jest kabel od komputera... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz