wtorek, 30 kwietnia 2013

Różności

Heys;3To ja Julka.W piątek wróciłam z ,,Zielonej Szkoły''i maiałam pół piatku, sobote, niedziele,poniedziałek wolne, a dzisiaj jest wtorek 30.04.2013r. Mam jeszcze wolną środe wolny czwartek sobotę niedziele poniedziałek i chyba wtorek, ale nwm.Jest bajecznie xd. Ale Ola ma poniedziałek i wtorek  zajęty bo idzie do szkoły, ale jak dzisiaj skonczy szkołe będzie miała dalej wolne w szkole .My z Olciakieem Kofciamyy !♥♥♥! One Direction zaprezętuje wam dzisiaj tyle fajnych bajecznych rzeczyyy, są takie śliczniaste, że szok.One Direction CushionBoszczyzna.One Direction Large Tote BagMarzenia mniej więcej tyle. A teraz cos innego. Ola będzie miała takie vansy Takie Lub takie A ja Julka będę miała takie takielub takie . Szał!!!!!!!! Papatki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz