wtorek, 16 kwietnia 2013

20 faktów o Mnie - Ola

No więc jak widać z tytuły i na poprzednim poście napisze ,, 20 faktów o Mnie ''

1. Lubie coś zaczynać, ale nie chce mi sie kończyć.
2. Jak zasypiam z kotem to rano jej nie ma xd.
3. Śpie razem z misiem  Panem Bobem <33 Które jeździ ze mną na różne kolonie i wgl.
4. W klasach 1-3 bawiłam się w Panią w kurtkach która żebra pieniądze, a potem dawaliśmy i liczyliśmy xd.
5. Gram na MSP i się tego nie wstydze. Postać - ajzy. Level - 14.
6. Korzystam z komputera mojego brata, bo na moim nie ma neta ;c
7. Lubię się malowac, ale najczęściej nie wychodzi mi to.
8. Wielbie różoffy.
9. Mam na suficie plamy po wodzie.
10. Umiem wymuszać płacz xd.
11. Nie nawidze układać puzzli, a kiedyś to kochałam.
12. Jesę troche uzależniona od 1D xd.
13. Poda mi się bardziej styl dziewczęcy, niż zwyczajnej dziewczyny.
14. KOCHAM SŁODYCZE KOCHAM.
15. Często mam tak, że wchodze w skarpetkach do wanny.
16. <-- To mój numer z dziennika xd.
17. Kolekcionuje rzeczy - lalki z Monster High.
18. Bardzo lubie : Julcie, Jowite, Marte, Zuze i Sandre, a reszta to przyjaciele/ koledzy/żanki.
19. Mam o 11lat starszego brata.
20. Nie wiem co ty napisać xd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz